Användarstöd
Kund har betalat till Fortnox men angivit fel referens
- Fortnox Bokföring
- Fortnox Fakturering
- Faktura- & betaltjänster
-
Fortnox Lön
Systemdokumentation › Ny i Lön › Arbetsgivarintyg › Lön Personlig › Lön Mini › Lönekörning › Attest › Personal › Semesterhantering › Kalendarium › Inställningar › Arbetsgivaravgift och arbetsgivardeklaration › Bokföringsunderlag › Import & Export › Lönearter och beräkningar › Fora › Collectum › Korrekt skatteavdrag › Rapporter › Statistikrapportering › Övrigt › Frågor & svar Fortnox Lön › Avtal › Checklistor i Fortnox Lön ›
- Fortnox Offert & Order
- Fortnox Digital byrå
- Fortnox Tid
- Kvitto & Resa
- Fortnox Lager
- Fortnox Anläggningsregister
- Fortnox Arkivplats
- Fortnox Autogiro
- Fortnox Bolagshanterare
- Fortnox Klienthanterare
- Fortnox Skolstöd
- Mitt abonnemang och avtal
- Fortnox Administration
- Bankkopplingar
- Kopplingar och blanketter
- FAQ - Vanligaste frågorna
- Felsökningsguider
- Kom igång-guider
- Kontantmetoden i Fortnox
- Nyheter i Fortnox
- Fortnox Ordlista
- Fortnox Tips & Trix
- Fortnox Resa
- Webbläsare
- Byt till Fortnox
- Fortnox Kvitto & Utlägg
- Fortnox Lagerbolag
- Fortnox Enskild firma
- Fortnox Bokslut & Skatt
- Fortnox Företagsbrevlåda
Om din kund har betalat till Fortnox för en faktura skickad med någon av våra fakturatjänster, men angivit en felaktig referens så kommer betalningen inte automatiskt att kunna matchas mot rätt faktura.
På vår hemsida för fakturamottagare kan din kund logga in med BankID eller fakturans OCR-nummer och postnummer, och lämna uppgifter om betalningen. Klicka på knappen Jag behöver hjälp.