Dela denna artikel

Varför uppdateras inte aktiviteten i Digital byrå?

Digital Byrå

Om aktiviteterna i Digital Byrå inte uppdateras kan du kontrollera följande:

  1. Kontrollera att tjänsten är skapad med valet Hantera i: Fortnox.

  2. Aktuell aktivitet måste finnas i Digital byrå och aktivitetens period behöver stämma överens med perioden i Fortnox Bokslut & Skatt där du uppdaterar en status.

  3. Stöd för uppdatering i Fortnox Bokslut & Skatt finns endast för följande tjänster:

    - Bokföring - Avstämning
    - Bokföring - Rapport till klient
    - Bokslut - Periodbokslut
    - Bokslut - Upprätta årsbokslut
    - Årsredovisning - Upprätta årsredovisning

  4. Var tjänsten skapad i Digital byrå när uppdateringen på status skedde i Fortnox Bokslut & Skatt? Stöd för uppdatering finns endast om tjänsterna och aktiviteterna existerar när uppdatering av status sker i Fortnox Bokslut & Skatt.

  5. Om du uppdaterar status i Digital byrå synkas detta inte över till Fortnox Bokslut & Skatt.

Fick du den hjälp du sökte?