Låst abonnemang
Hantera Fortnox
Ibland glömmer man. Ibland blir det bara fel. Vid utebliven betalning av abonnemanget kommer programmet att låsas.
Vid utebliven betalning
Det finns självklart möjlighet att låsa upp abonnemanget själv en gång, därefter behöver du kontakta Fortnox Kundtjänst.
När du loggar in möts du av denna vy.
Här kan du som systemadministratör enkelt låsa upp abonnemanget i tre arbetsdagar, vilket ger dig möjlighet i lugn och ro reda ut vad som gick fel med betalningen. Efter du har klickat på Lås upp programmet visar vi dig vilken faktura det gäller.
Klicka på Visa om du vill veta mer om statusen på fakturan. Därefter klickar du på Fortsätt till programmet.
Programmet tar dig direkt till Mitt abonnemang där fakturan presenteras och du kan enkelt hitta information om ditt abonnemang.
Användare som inte är systemadministratörer
För användare som loggar in utan behörigheten systemadministratör saknas möjligheten att låsa upp abonnemanget. Därför presenteras information om att programmet är låst och listar även de tre senast inloggade systemadministratörerna.