Låst abonnemang
Hantera Fortnox
Ibland glömmer man. Ibland blir det bara fel. Vid utebliven betalning av abonnemanget kommer programmet att låsas.
Vid utebliven betalning
Det finns självklart möjlighet att låsa upp abonnemanget själv en gång, därefter behöver du kontakta Fortnox Support.
När du loggar in i ett låst abonnemang möts du av denna vy.
Här kan du som systemadministratör enkelt låsa upp ditt abonnemang i tre arbetsdagar, vilket ger dig möjligheten att i lugn och ro reda ut vad som gick fel med betalningen. Efter att du har klickat på Lås upp programmet i tre arbetsdagar visar vi dig vilken faktura det gäller.
Därefter klickar du på Fortsätt till Fortnox om du vill veta mer om statusen på fakturan.
Programmet tar dig direkt till Mitt abonnemang där fakturan presenteras och du kan enkelt hitta information om ditt abonnemang.
Användare som inte är systemadministratörer
För användare som loggar in utan att vara systemadministratör saknas möjligheten att låsa upp abonnemanget. Därför presenteras information om att programmet är låst och listar även de tre senast inloggade systemadministratörerna.