Användarstöd
Felmeddelande: Konto saknas i kontoplanen
- Fortnox Bokföring
- Fortnox Fakturering
- Faktura- & betaltjänster
-
Fortnox Lön
Arbetsgivaravgift och arbetsgivardeklaration › Arbetsgivarintyg › Attest › Avtal › Bokföringsunderlag › Checklistor i Fortnox Lön › Collectum › Fora › Frågor & svar Fortnox Lön › Import & Export › Inställningar › Kalendarium › Korrekt skatteavdrag › Lönearter och beräkningar › Lönekörning › Lön Mini › Lön Personlig › Ny i Lön › Personal › Rapporter › Semesterhantering › Statistikrapportering › Systemdokumentation › Övrigt ›
- Fortnox Offert & Order
- Fortnox Digital byrå
- Fortnox Tid
- Kvitto & Resa
- Fortnox Lager
- Fortnox Anläggningsregister
- Fortnox Arkivplats
- Fortnox Autogiro
- Fortnox Bolagshanterare
- Fortnox Skolstöd
- Mitt abonnemang och avtal
- Fortnox Administration
- Bankkopplingar
- Kopplingar och blanketter
- FAQ - Vanligaste frågorna
- Felsökningsguider
- Kom igång-guider
- Kontantmetoden i Fortnox
- Nyheter i Fortnox
- Fortnox Ordlista
- Fortnox Tips & Trix
- Fortnox Resa
- Webbläsare
- Byt till Fortnox
- Fortnox Kvitto & Utlägg
- Fortnox Lagerbolag
- Fortnox Enskild firma
- Fortnox Bokslut & Skatt
- Fortnox Företagsbrevlåda
Får du felmeddelande om att det saknas ett konto i kontoplanen så behöver du klicka på Register uppe till höger, välj sedan Kontoplan. Klicka på Skapa nytt uppe till höger och lägg sedan upp det konto som saknas.
Det kan också vara så att kontot är inaktivt, då kan du söka fram kontot i sökfältet uppe till vänster. Klicka dig in på kontot och ute till höger kan du sedan välja Ja under Aktivt. Glöm inte att Spara.
Efter detta kan du fortsätta med ditt arbete.