Kontakta Fortnox Support

Följ

Chatta med Fortnox Support

Skulle du behöva chatta med vår support på Fortnox har du möjlighet att göra det genom att först klicka på Hjälp som du alltid hittar uppe i programmets högra hörn. 

Chatta_med_supporten.png

När Hjälp öppnas upp så ser du bland annat direktlänkar till hjälpartiklar i vårt användarstöd, länkar till våra kom igång guider, länkar till våra supportfilmer, tips & trix, vårt telefonnummer och öppettider samt länken till att starta en chatt nere i vänstra hörnet.

När du klickat på Chatta öppnas chatten som en ny ruta direkt i programmet oavsett vart du står. Den kommer lägga sig längst ner till höger i vyn. Chatten kommer även att följa med och ligga kvar nere i högra hörnet om du fortsätter att klicka runt i programmet under tiden som du chattar. (Med undantag för CRM Säljstöd och Tidredovisning)

Chatt_2.png



Tänk på att vi via chatten endast kan besvara enklare frågor som ej kräver närmare undersökning. 

Har du frågor gällande din faktura eller ditt abonnemang hittar du detta under Mitt Fortnox i ditt program. Vill du läsa mer om Mitt Fortnox kan du göra det här.



Skicka fråga till Fortnox Support

Utanför ordinarie öppettider kan du skicka en fråga till vår support via Hjälp som du alltid hittar uppe i programmets högra hörn, så återkommer vi. 

Genom att klicka på Hjälp öppnas användarstödet upp och du kommer då åt knappen “Skapa ärende".  

 

Skapa_a_rende.png

 

Du får då upp nedanstående ruta där du skriver in namn. Observera att vi kommer att besvara din fråga genom den e-postadress som ligger registrerad på användaren. Skriv sedan ett ämne och vad det är du vill ha hjälp med.

Om du skulle behöva skicka med en fil gör du det genom den orangea knappen Bifoga fil. Avsluta med att klicka på Skicka så kommer vi att besvara din fråga så fort vi kan. 


Registrera_a_rende.png