Fortnox Användarstöd

Kontakta Fortnox Support

Skulle du behöva komma i kontakt med vår support på Fortnox har du möjlighet att göra det genom att först klicka på Hjälp som du hittar uppe i programmets högra hörn.

hj_lp-s_k.jpg

 

När hjälpen öppnas upp får du först möjlighet att söka efter hjälp i våra hjälpartiklar i vårt Användarstöd.
Om du inte skulle hitta svaret på din fråga bland de sökresultat du får, kan du klicka på knappen Nej - ta kontakt.

 

hj_lp-kontakt-support.jpg

 

Du får sedan möjlighet att välja vilken kontaktväg du vill ta.

 

hj_lp-kontaktv_gar-support.jpg

 

Jag vill chatta

Väljer du att chatta med oss får du först beskriva din fråga ytterligare för att vi ska kunna ge dig den bästa hjälpen.

hj_lp-chatt-support.jpg

 

Därefter öppnas chatten som en ny ruta direkt i programmet, längst ner till höger i vyn. Chatten kommer även att följa med och ligga kvar nere i högra hörnet om du fortsätter att klicka runt i programmet under tiden som du chattar (med undantag för CRM Säljstöd och Tidredovisning).
Tänk på att vi via chatten endast kan besvara enklare frågor som ej kräver närmare undersökning.

Har du frågor gällande din faktura eller ditt abonnemang hittar du detta under Mitt Fortnox i ditt program. Läs mer här: Mitt Fortnox

Jag vill bli uppringd

Väljer du att bli uppringd så får du upp nedanstående ruta där du skriver in namn. Välj vilket program det berör, samt vilken funktion du vill ha hjälp med. Fyll även i ditt telefonnummer. Efter att du sedan tryckt på Ring mig så hamnar du i vår telefonkö och vi ringer ut till dig så snart vi kan.

bli-uppringd-support.jpg

 

 

Jag vill skicka mejl

Rutan Jag vill skicka mejl är endast synlig utanför ordinarie öppettider. Väljer du detta så får du upp nedanstående ruta där du skriver in namn. Välj vilket program det berör, samt vilken funktion du vill ha hjälp med. Observera att vi kommer att besvara din fråga genom den e-postadress som ligger registrerad på användaren. Skriv sedan ett ämne och vad det är du vill ha hjälp med.
Om du skulle behöva skicka med en fil gör du det genom den orangea knappen Lägg till fil. Avsluta med att klicka på Skicka så kommer vi att besvara din fråga så fort vi kan.

support-mejl.jpg

 

Framgent kommer hjälpen även att förpopuleras med hjälptexter baserat på var i programmet du befinner dig.

hj_lpavsnitt-f_rslag.jpg

 

Kontaktrutan kommer då finnas längst ner i den hjälptext som du går in på.

 

support-ta-kontakt.jpg